środa, 17 grudnia 2014

Na początek

Dziś nastąpił dla mnie przełomowy moment, ponieważ wreszcie zdecydowałam się założyć własnego bloga. Z zamiarem takim nosiłam się już od dłuższego czasu, i cieszę się, że nareszcie przełamałam swoje obawy i zrobiłam ten krok.

Już wiele lat temu zetknęłam się z takimi zagadnieniami jak cittaslow, slow food czy slow fashion. Dużo o nich czytałam, szukałam różnych informacji, i chociaż koncepcja wydawała mi się słuszna, wciąż brakowało impulsu, który zmotywowałby mnie do zmiany własnego stylu życia. Impuls ten pojawił się bardzo niespodziewanie mniej więcej rok temu: wystąpiły u mnie problemy ze zdrowiem. Wprowadzenie zmian stało się więc w moim przypadku koniecznością, jednak cieszę się, bo obecnie moje samopoczucie z dnia na dzień jest coraz lepsze. Z czasem koncepcja slow living pochłonęła mnie tak bardzo, że postanowiłam się nią podzielić z jak największą liczbą osób. Tematyka postów będzie skupiona wokół kilku zagadnień najbardziej mnie  interesujących (głównie slow tourism, slow food i slow fashion). Od razu jednak powiem: ten blog nie będzie poradnikiem, nie zamierzam udzielać gotowych rad i wskazówek, bo sama tak naprawdę jestem w temacie nowicjuszem. Mam nadzieję, że zarówno ja, jak i czytelnicy bloga będą mogli tutaj dzielić się swoimi doświadczeniami, pomysłami i przemyśleniami. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz